Äntligen!


Nu är vår kortfilm klar och redovisad. Nästa projekt är radioteater med helt fria händer. När det inte finns några ramar eller mallar att gå efter och inte ens något tema fastnar jag alltid i ett stort frågetecken. Jag behöver nånting att ta spjärn emot för att komma igång.

När jag satt på filmvisningen igår så slog det mig hur lyckligt lottad jag är som har filmskapande som examinerande uppgift. Ännu mer glad blev jag när jag tänkte på hur mycket jag lärt mig under det senaste kursmomentet. Tack Erik Löwgren för det!

Idag har jag två kreativa projekt här hemma, det ena är att kirra en header till sidan. Och den andra är att måla klart en tavla jag började med igår natt.

Återkommer om resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0