Hometown

Det har rått stiltje under Jonnykategorin. Det här beror på att jag är på minisemester i Borlänge för att träffa mamma och för att skaffa unge. Som tur är lyckades sambon aka blivande pappsen pallra sig till den lilla industristan igår kväll (via tåg, båt, buss, båt, buss, tåg, båt, buss, tåg eller liknande) för att välja bebis. Nu ska jag inte ropa hej innan jag kommit över bäcken, eller upp på femte våningen på Berghem eftersom jag varit i samma situation tidigare. Den här gången har jag iallafall lyckats ta mig till stadiet där en veterinärbesiktad liten snutt på papperet tillhör mig. Jag måste grotta ner mig sådär som morsor gör efter att deras slemmiga telningar kommit till världen; Han är vetefärgad och näst störst i kullen. Och alldeles alldeles amazing. Han heter Hero nu. Vi har Malkin som förslag men inget hugget i sten så jag är öppen för förslag. Brorsan hette Harley Davidson vilket jag tyckte var grymt men han hade enligt utsago horn i pannan och enbart valet av ras ger ju oss lite att jobba med så vi valde en liten hjälte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att se er idag! Malkin var fint men varför inte Arne Arne ;) Hihi. Kör försiktigt imorrn och hoppas resan med bebisen går bra! Kram

2010-04-22 @ 20:56:19
Postat av: Sonny

Är det här alltså en tredje, eller den som hade blåsljud?

2010-04-23 @ 09:54:50
URL: http://sonnyojonny.blogg.se/
Postat av: Det blev en Malkin och inte en Arne-Arne. Haha, jag hade glömt Arne-Arne. Detta är den tredje i raden. En alldeles frisk och kry valp från Borlänge.

2010-04-28 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0