Jag önskar jag vore en glad skit...

...men just nu vill jag klaga:
Epilera benen är ta mig fan det absolut jävligaste som finns! Mer på grund av tråkigheten än smärtan. Jag anser ju att allt som gör ont som gör en snygg bara är lite skönt. Så ja, nä, det handlar nog om tiden det tar. Det ska gnuggas... uuuupp och neeeer. Neeeer och upp. Och det tar aldrig slut.

På lördag åker jag till Grancan, och tänkte att mina ben skulle vara släta och fina och förbli så hela resan. Men jag gav upp efter ett och ett halvt ben. Och då hann jag inte ens gå i närheten av låren (ja man har hår där också) eller bikinilinjen (ja, jag epilerar där till skillnad mot för Jonny - hon vaxar. Eller ja, vaxaDE. Be henne berätta hennes story.)

Med tanke på min extrema hårväxt som grundar sig i min serbiska samebakgrund så innebär detta att jag nu kommer att raka de där jävla benen och linjerna varje dag. Prickig korv och jag = BFF.

Det finns annat som också är tråkigt. Här är min topplista:

1. Epilera ben, bikinilinje och baksida lår
2. Plocka ögonbryn
3. Diska ugnsplåtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0