Kvällsspenderande

Vi har under kvällen brainstormat designidéer. Det känns bra. Vi är på rätt väg. Dvs samma väg. Vi snackar Åttis baby. Klockan är nu 22:22 och det betyder att man får önska. Men jag har redan förbrukat min önskan idag. Jag hade en oskrapad triss i fickan från igår. Slutsiffrorna var 069. Det kan ju inte bli så mycket bättre så jag snålade inte utan drog på med en önskan om en miljard.
Om jag vann? Oh yes! 25:- x1 (den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket)

Annars bestod dagen av redigering av filmen vi proddar på kursen. Det är en liten suspekt historia som kanske kommer att dyka upp här beroende på hur efterbearbetningen blir. Vi hade ett semiproffs till skådis och jag blir så impad! För mig är det stört omöjligt att agera framför kamera eller röstmässigt. Tyvärr figurerar jag i filmen vilket troligtvis drar ner kvallan ganska rejält.

Apropå filmprojekt så blir jag så irriterad över Kjell Sundvalls förklaring till att bara två av de populäraste filmerna de senaste 10 åren regisserats av kvinnor: Kvinnor gör dåliga filmer som inte attraherar, enligt Kjell Sundvall.”De borde spotta upp sig och ­göra mer dramatisk film”.

"Kvinnor"

Hej, mitt namn är Kjell Sundvall och mitt intresse är att generalisera. Snälla, kan inte alla sälla sig till strömmen!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0