Nagel-Fia

Jag har gjort det! För första gången ever (bortsett från i Pentagon City Mall såklart) så har jag lytt (?) då en försäljare från en såndär mobil butik ropat efter mig. Nej, inte mobilbutik. En mobil butik. Ni vet de som står mitt i gångarna i gallerior.

Jag har alltid undrat hur f*n de lyckas gå runt. Jag menar... vem är så vrickad som går fram och går på deras "Försäljningsknep 101"?

Så, det var inte bara det att jag gick fram för att se vad det var för något. Jag köpte även skiten. BEAUTIFYING NAIL KIT by Premier, heter det.

Jag blev lovad starkare naglar som inte flisar eller går av. Så nu återstår det att se om det är bra skit eller bara skitskit.


Åhåhååå, nu blixtrar det hårt ute. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0