Sonny håller på Sverige

Alltså, jag kollar på eurovisionteasers. Och Hej Serbien! What? Jag skiter i låtarna, vad som är intressant är klädsel och performance. Detta liknar Ola Svensson möter dalmas. Det är verkligen konstigt. Det är sjukt, det är snuskigt och riktigt underligt. Vad sjunger han om? Snälla Sonny, översätt så långt det är möjligt. Känner mig ganska säker på att det är antingen sin katt, sin döda styvmormor eller sin politiska åsikt och det gör det hela outhärdligt.



Nä Sonny, även om det tar emot så måste du hålla på Bergendalskan.

...jag har hört att söderbönorna gillar brallor, ja det är sant...tyvärr verkar det dock vara osnyggt och kanske mer av en modefluga...


Kommentarer
Postat av: Sonny

Ja, jag kände något typ av ågren då jag såg det där på Inför-programmet. Tänkte också på Ola.



Jag lovar att översätta så fort jag kommer till en dator med tillräcklig snabb uppkoppling för att kolla videos.

2010-05-02 @ 19:20:27
URL: http://sonnyojonny.blogg.se/
Postat av: Sonny

Edit:

Det var såklart inte på grund av Ola jag kände ågren. Det var frisyren. Det var kläderna. Det var helheten.

2010-05-02 @ 19:21:06
URL: http://sonnyojonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0