Vulk hulk

Den här jökullen? Vulkanen? Senast den var aktiv höll den på i två år! Jag har min sambo i London för tillfället. Ska han bli kvar där i två år? Och här får man inte gå ut och löpa om man inte vill riskera att få askastma. Exotiskt. Va spännande med undercutsymbios... Vi borde jämföra. Jag och Sonny är soulmates och gör sånt här då och då. En gång gav hon mig nån slags mental resa. Jag låg på sängen med tända ljus och hon körde nån slags helning. Hon lyckades försätta mig i nån sorts tillstånd jag aldrig känt förut. Hela kroppen bara skakade inuti och jag klarade inte av att uthärda så jag tog mig tillbaka. Pm jag inte minns fel var det något med kreativitetschakrat som inte var tillfredsställt. Rätta mig gärna och förklara gärna. Jag är inne i en flumloop nu. I går natt somnade jag med ett klipp om mindfulness igång. Han heter typ nåt som låter som thaikäk, gurun jag lyssnade på. Tror jag ska ta och lära mig meditera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0