Fläskfåtölj aka Monster.

Det här med att flytta. Jag avskyr själva grejen. Packa ner och bära är okej men sen ska man göra samma sak fast i omvänd ordning bara det att man nu inte har en aning om vart var och en av prylarna är eller ens vart det är tänkt att de skall vara i framtiden. Hiroshima är ett fint namn på mitt nuvarande boende om man nu ska döpa lägenheter. Mitt förra casa var Penthouse och innan det bodde jag i Horan. Ibland kan jag sakna Horan. Bästa läget på Knivsöder med utsikt över vattnet. Mitt kvarter med Vurma, Helens sushi, Judith och Bertil och Lasse i parken. Nåväl, Umeå går inte heller av för hackor. Här kan jag ta en blaskig OK-kaffe, springa runt med hunden i hinderbana på i20, käka Hoummusmacka på Rost och steka på Rex. Det blir fint det här. Ska bara övertyga Malkin om att de här fåtöljerna som ingår i hyran är ickelevande ting.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha är han rädd för fåtöljen? :) Sprang ju förbi Horan i lördags men kände inte igen mig så såg inte huset. Skyller på att det var mörkt. ;) Hoppas flytten går bra!!

2010-08-16 @ 21:37:18
Postat av: Anonym

Jag tror han leker att fåtöljerna är stora brunbjörnar som han tämjer med sina små söta skall. Det ser jaktmässigt riktigt bra ut och efteråt (när jag slutat fösa omkring dem och möblerat klart) så ser han riktigt nöjd ut och kollar på mig och säger: fan matte det där gjorde vi bra!

2010-08-17 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0