Slutet på bajseran!

Malkin skiter äntligen fast! Även om korven kom akut och på mammas parkett blev jag lättad och plockade upp med en liten tår i ögat. Jag älskar den här lilla krabaten och det har gjort ont i hjärtat att inte kunna ge honom den vanliga maten utan vara tvungen att ge äckligt överkokt ris för konsistensens skull. Skitpartyt är förhoppningsvis slut och i morgon drar vi hem till Umeå.

Nu: jag vill självklart Malles bästa och gör allt en matte kan för att han ska vara frisk. Det utesluter dock inte att jag tycker att det är vidrigt att inte ha annat i huvudet än bajs. Så, det första jag ska göra när jag kommer hem är att lämpa av hunden hos sin Husse. Sen ska jag dra ut på en joggingtur och njuta av att vara helt tom i skallen. Tänk, jag ska dra ner på stan, fika i min ensamhet och tänka helt egna tankar. Nice!

Ja, jag letade igenom mamsens lådor och hittade en favoritbild jag ska posta så snart jag kommer hem till mitt älskade wlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0