Sommaren

Nu har ju mitt engagemang i kläder i snart två månader sträckt sig till att innefatta kriterierna:

så lätt att dra på sig som möjligt
&
så lite fladder och frestelse för valpgaddar som möjligt

min lilla pojkes favoriter hittills är nämligen:

1. Min indiska sjal
2. Min bikerjacka
3. Mina skinnstövlar (allt i skinn förresten, även människohud)

Det här gör ju mig lite rådvill. Så Sonny, funkar svarta cykelbyxan med stortishan i Horan eller är det ba såå ute?
Jag är i allmän stilkris!
/ Slusken

Kommentarer
Postat av: Soffi

Men varför vill du ha skinnstövlar och bikerjacka på sommaren?



Kör cykelbrallor och stor tisha! Det funkar om inte annat säkert i Umeå och Blge. ;-)

2010-06-16 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0