Sonny o jonny i Washington D.C. 2003

Jag packade upp den sista flyttkartongen häromdagen. Den innehöll gamla fotoalbum. Jag passade givetvis på att fota av några bilder.


Sonny och Jonny träffades för första gången på en fest i Vienna. Vi körde tequilarace med vodka ist. för tequila, clementiner ist. för citron och socker ist. för salt. Jag råkade få med mig Jonnys väska hem så vi var tvugna att ses dagen efter, och på den vägen är det...


Det är klart att folk trodde att vi var rock stars! Och då ser man inte ens skorna på den här bilden...

Tillslut var det fina över och Jonny flyttade hem till Sverige. Det sög. Avskedet togs på Cheesecake Factory någonstans i Maryland.


Kommentarer
Postat av: Anna i sthlm va!

Fy satan va söööta ni e brudar!

2010-06-16 @ 20:03:33
Postat av: Sara

Men Johanna, kände inte igen dig på en enda bild nästan :) Väldigt olik dig. Kram

2010-06-16 @ 21:02:40
Postat av: Marcus Svensson

Bilden när du räcker ut tungan Johanna är verkligen helt fantastiskt :)

hehehe!! Say no more liksom!

2010-06-22 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0