Soo Sonny style.

Nej, ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att golf nog inte är min grej. Därför att:

- Mitt psyke skulle inte palla det.
- Jag passar inte i piké.
- Jag är vänsterhänt och allt blir mycket krångligare då.

Istället ska jag nog satsa på det där med longboard i sommar. Lite av en dröm, måste jag erkänna. Allt som består av en form av planka där man ska ha båda fötterna på är min grej. Därför att:

- Det är coolt, och jag är cool.
- Jag passar inte i piké.
- Det spelar ingen roll att jag är vänsterhänt.

Det är bara det att grejjen med att börja med golf var att jag och sambon skulle hitta ett gemensamt intresse som vi kan spendera helgerna med. Saken är bara den att han tydligt deklarerat att han inte har någon som helst intresse i att förflytta sig med longboard. Han förstår inte grejjen. Han kommer därför aldrig ens överväga att prova. Han är sån, min sambo.


Kommentarer
Postat av: Kullan

Så låtom det bli golf

2010-06-03 @ 10:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0