Fråga stjärnorna.



Logiken hos mig funkar som sådan att:

1. Jag känner förvirring
2. Jag gräver ned mig
3. Jag blir frustrerad
4. Jag får nog
5. Jag ställer mitt personliga födelsehoroskop alldeles gratis på nätet

Tänker att skrivande i alla dess former kräver att man är sann i hur man funkar. Det blir liksom plastigt när man bara försöker. Som när man leker med fel kompisar, som när man mekar med motorer fastän man egentligen brinner för jazzdans eller när man enbart drivs av penningpungens fetma. Så, här, jag gör det för konsten, här har ni mitt allra heligaste:

"Hon är blyg, ömtålig men stolt, djärv och livlig. Hon är oberoende, odisciplinerad, excentrisk och upprorisk. Hon har en burdus karaktär. Hon har problem med att behålla ett jobb, måste arbeta oberoende utan att lita på någon annan. Självsäker i aktiv verksamhet. Långvarig vetenskaplig forskning. Höga ideal. Hon är begåvad för språkstudier och det är än mer intressant för henne att bo utomlands. Yrkesmässig framgång utomlands.

Hon är mer utsatt än de flesta för det skadliga inflytandet från alkohol, mediciner och narkotika. Bör undvikas till varje pris. Väldig sexuell aktivitet. Hon är autonom, frigjord och har progressiva idéer. Begrundande med ett gott rörligt sinne.

Hon använder förhållanden för att befrämja yrkesmässig framgång. Vänskapliga känslor är ytliga. Kärleken är uppriktig. Känslor är djupa, stabila, solida och slutgiltiga. Hon är inte särskilt öppen och kan vara melankolisk.

Svagheter: Impulsivitet, dominans, aggressivitet, häftig framfart. Ständigt byte av jobb. Hätskhet, känslolöshet, illvilja och ofta en pessimist. Passion, raseri, fanatism, gräl. Har en tendens att hålla tillbaka känslor, hon är för reserverad och rädd för att bli besviken i kärleken." (Stjärnorna, Universum, 2010)

Ja, sådär. Där har ni mig. I ord. (Fnissar lite.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0