Turbulensen avtar och i kabinen hörs något som låter som lugn.

Samtidigt lyssnar jag på poddradio om erotiskt kapital.

Hjärnflödet i punktform:

  • Jag borde formulera två relevanta frågeställningar kring varför Takayama tycker att vi ska involvera fler sinnen i människa-dator interaktionen.
  • Datorer är hårda, beror det på att män är hårda?
  • Män är hårda.
  • Enligt valkalkylatorn borde jag rösta för Feministiskt Initiativ. Undrar vilken vallokal jag ska gå till.
  • Jag tycker om smink. Undrar hur Schyman ställer sig till silikonbröst.
  • Undrar hur Reinfeldt ställer sig till silikonbröst.
  • Jag har fördomar. Bland annat den att många super sig redlösa i Övertorneå.
  • I Haparanda är tydligen alla tjejer snygga.
  • Kanske borde man fokusera på kärlek och sexualitet vid interaktionsdesign i digitala medier.
  • Klockan sju i morgon bitti ska jag tvätta bort hund-dregel från min funktionsjacka. Det är en The North Face-jacka i Gore Tex.
  • Gore Tex är ett vattentätt material som består av ett membran som släpper ut svettånga men inte in vattendroppar.
...om man ville titta in i min hjärna för en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0